niedziela, 12 września 2021

sieć

Dlaczego tak mnie boli każde Twoje słowo

Dlaczego gdy Cię widzę to zaciska się gardło 

Podchodzą łzy 

co takiego zrobiłam zrobiłeś 

co takiego się stało

czemu chciałam zasłużyć na twoją uwagę 

czemu mi tak źle, że jestem sobą zamiast kimś, kogo trzymasz blisko 

Co to za lekcja, że jej nie rozumiem 


Milczałam, gdy chciałam mówić 

bo bałam się twoich rad. 


Teraz milczę, bo zamknąłeś drzwi 

i nie mam odwagi tego ominąć 

Rozgrywam dramat odrzucenia

tańczę choć nie wiesz o tym 


nikt mi nigdy nie wyznał piękniejszej miłości

a mimo to 

jak trudno 

jak trudno 

nosić ból rozłączenia 


I być może to wszystko jest tylko w mojej głowie

ale boli mnie brzuch

zaciska gardło

podchodzą łzy

odrzucenie mieszka w moim ciele

i ma dziś na imię tak samo jak ty  






 


Brak komentarzy: